KuaQ Projects

Poradniki, instrukcje, modyfikacje i wiele więcej!
Obserwuj mnie

GIMP - wprowadzenie



Napisał   Daniel      10:54      Etykiety:  

Gimp - co to właściwie jest?


Gimp jest to darmowy program typu open source (więcej na ten temat pod tym linkiem) przeznaczony do obróbki grafiki. Może on śmiało konkurować ze znanym i dość drogim Photoshopem. Daję nieograniczone możliwości, możemy za jego pomocą tworzyć loga, banery, awatary, przerabiać zdjęcia bądź wymazywać z nich niechciane obiekty.

Istnieje też możliwość instalacji dodatkowych pluginów, pędzli, deseni - o czym napiszę w dalszych postach.


Skąd mogę go pobrać?

Jak już napisałem GIMP jest darmowym programem i jego najnowszą wersje można pobrać za darmo ze strony twórcy http://www.gimp.org/  link do pobrania programu tutaj bądź tutaj


Podsumowanie

GIMP to idealny program dla osób które zaczynają swoją przygodę z grafiką a nie chcą wydawać tysięcy złoty na profesjonalne programy. W swoim "kąciku grafika" będę starał się regularnie pisać oraz nagrywać poradniki związane z tym programem.



O mnie: Daniel

Mam na imię Daniel, w moju kończe 18 lat. Interesuje się informatyką: programowanie, grzebanei w bebechach komputera, lubie aktywny udział w życiu. W razie pytań bądź problemów skantaktuj się ze mną.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Translate

Gallery



Visit my new blog about the best android apps!
https://www.kuaq.blogspot.com
Only the best apps! With download!

_________________________________________________________

Odwiedź mojego nowego bloga o najlepszych aplikacjach na android!
https://www.kuaq.blogspot.com

Tylko najlepsze aplikacje! Do pobrania również płatne wersje za darmo