KuaQ Projects

Poradniki, instrukcje, modyfikacje i wiele więcej!
Obserwuj mnie

Snap Manager - Bądź na bieżąco!



Napisał   Daniel      10:00      Etykiety: ,  

 PRZECZYTAJ CAŁY POST

  W tym poście:

- Aplikacja Snap Manager

- Snapchat MOD v2.1 (aktualizacja do najnowszej wersji)

 O co chodzi...

Ponieważ zdaje sobie sprawę, że instalowanie co chwila nowej wersji aplikacji Snapcaht MOD może sprawiać problemy, więc postanowiłem napisać aplikacje Snap Manager - dzięki niej będziecie dostawali na bieżąco informacje na temat aktualizacji aplikacji.

Pobierz Snap Manager 1.0 (klik)

 

Opis Snap Managera

Po zainstalowaniu aplikacji Snap Manager zostanie uruchomiony ekran aktywacji - musimy podać swój nick ze snapa - ten którym posługujemy się w aplikacji Snapchat - ma to na celu weryfikacji konta z aplikacją oraz swój model telefonu/tabletu (np Xperia Z, Galaxy Tab4) - "pachuje" to naszą aplikacje i sprawdza czy jest zgodna z danym modelem sprzętu. Wygląda to tak:


Jeśli przejdziemy proces aktywacyjny pomyślnie zobaczymy główne menu aplikacji:


Opis opcji 

Pobierz Snapchat MOD: 

Sprawdza aktualizacje, pobiera i instaluje najnowszą wersje aplikacji (obecnie najnowsza to Snapchat MOD v2.1)
Ze względu na to, że jest to bardzo pracochłonne a chciałem udostepnić wam aplikacje jak najszybciej nie dodałem jeszcze paska postępu podczas pobierania aktualizacji - nie widzimi postępu jednak nie zamykaj okna puki nie pokaże się przycisk Zainstaluj, kiedy się pojawi oznacza to, że aplikacji została pomyslnie pobrana i za pomocą tego przycisku mozesz ją zainstalować.

 
Podczas pobierania







Po pobraniu apliakcji

•Pobierz  ustawienia Snapchat MOD

Pobiera dodatkowe ustawienia aplikacji Snapchat MOD (zawiera 'extra' opcje) - niedostępne dla wszystkich - więcej informacji - skontaktuj się ze mną

•Ponowna aktywacja

Aktywujemy aplikacje jeszcze raz jeśli napotkamy jakieś błędy.

•Odwiedź mój blog

•Uruchom Snapchat MOD


 

Snapchat MOD v2.1 - co nowego

W wersji Snapchat MOD v2.1:
-aktualizacja aplikacji do najnowszej oficjalnej aplikacji Snapchat (9.0.2.0),
-zmiany wyglądu, 
-poprawki tłumaczenia,
-wyłączona opcja wykrywania screenów (testowo)
I kilka innych ulepszeń.

Screeny:












O mnie: Daniel

Mam na imię Daniel, w moju kończe 18 lat. Interesuje się informatyką: programowanie, grzebanei w bebechach komputera, lubie aktywny udział w życiu. W razie pytań bądź problemów skantaktuj się ze mną.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Translate

Gallery



Visit my new blog about the best android apps!
https://www.kuaq.blogspot.com
Only the best apps! With download!

_________________________________________________________

Odwiedź mojego nowego bloga o najlepszych aplikacjach na android!
https://www.kuaq.blogspot.com

Tylko najlepsze aplikacje! Do pobrania również płatne wersje za darmo