KuaQ Projects

Poradniki, instrukcje, modyfikacje i wiele więcej!
Obserwuj mnie

Snapchat MOD



Napisał   Daniel      09:22      Etykiety: , ,  

Snapchat MOD

Ostatnio poświęciłem trochę czasu aplikacji snapchat w wersji dla Androida i udało dodać mi się kilka opcji.


Co zmieniłem?

- dodałem polskie tłumacznie ~jakieś 60%
- zmieniłem design, kolorystyke i w mniejszej części layout,
- zwiększyłem domyślny rozmiar czcionki o 2 punkty,
- usunąłem tło tekstu,
- dodałem możliwość pisania w więcej niż jednej lini tekstu (było to bardzo irytujące),
- domyslny kolor tekstu to niebieski,
-z mieniłem kolor filtru "zegar",
I kilka innych rzeczy o których zapomniałem...

 

 

Skąd pobrać?

Pobrać możecie z tego linku:

SnapChatMOD_v8.1.1_KuaQ



Jak zainstalować? Czy korzystanie z tej aplikacji grozi banem?

Nie. Korzystanie z tej aplikacji nie grozi banem ponieważ jest to oryginalna aplikacja snapchat z kilkoma dodanymi przeze mnie dodatkami.


Instalacja

1. W pierwszej kolejności usuwamy aplikację snapchat - w innym wypadku wyskoczy nam komunikat, że nie możemy zainstalować aplikacji ponieważ podpisy się nie zgadzają.

2. Instalujemy moją aplikacje snapchat - jeżli wyskoczy komunikat o instalacji aplikacji z nieznanych źródeł to potwierdzamy i kontynuujemy instalacje.

3. Uruchamiamy aplikacje, logujemy się i cieszymy nową aplikacją snapchat.

W razie pytań/próśb piszcie.



Klika Screenów:














O mnie: Daniel

Mam na imię Daniel, w moju kończe 18 lat. Interesuje się informatyką: programowanie, grzebanei w bebechach komputera, lubie aktywny udział w życiu. W razie pytań bądź problemów skantaktuj się ze mną.

1 komentarz :

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Translate

Gallery



Visit my new blog about the best android apps!
https://www.kuaq.blogspot.com
Only the best apps! With download!

_________________________________________________________

Odwiedź mojego nowego bloga o najlepszych aplikacjach na android!
https://www.kuaq.blogspot.com

Tylko najlepsze aplikacje! Do pobrania również płatne wersje za darmo